Přílohy 1.díl

7. března 2010 v 12:00 | Slečna K. |  Jídlo
 http://www.motorestdiana.cz/bv03033.png

Kalorická bomba
  Průměr 
  Nejméně kalorií 

Dušená rýže
Díky přípravě bez tuku vaší postavu vůbec neohrozí. Nebojte se objednat si ji i k jídlům, nad kterými bude obsluha kroutit očima.

PORCE: 150 g
ENERGIE: 167 kcal
TUK: 0,3 g
http://img.blesk.cz/img/1/gallery/313877_ryze.jpg


Bramborové knedlíky

Není knedlík jako knedlík. Zatímco bramborového se bát nemusíte, s houskovým je to jiné: má trojnásobné množství kalorií!!!

PORCE: 150 g
ENERGIE: 94 kcal
TUK: 0,9 g

http://www.dietologie.cz/recepty/prilohy-jidelnicek/bramborovy-knedlik/bramborovy-knedlik.jpg

Opékané brambory

Jak vidíte, jejich kalorické jsou děsivé. Místo opékaných proto zásadně jezte vařené brambory (145 kcal, 032 g tuku). Na hranolky rovnou zapomeňte.

PORCE: 170 g
ENERGIE: 310 kcal
TUK: 20 g

http://images.marthastewart.com/images/content/web/recipefinder/recipe4/vege_00978_xl.jpg

Syrová zelenina

Sami určitě tušíte, že dát si k masu jako přílohu porci zeleniny je pro vás to nejlepší. Pokud zvolíte restovanou, počet kalorií přibližně zdvojnásobíte.

PORCE: 150 g
ENERGIE: 98 kcal
TUK: 1,2 g

http://www.onlinerecepty.cz/images/zelenina.jpg
 


Komentáře

1 En-Lyss* | Web | 7. března 2010 v 13:48 | Reagovat

Rýži a opékané brambory miluju.. A ty brambory, když si je člověk udělá sám doma bez tuku a v troubě, tak se k dietě hodí :)

2 Petrelli | Web | 20. února 2011 v 10:02 | Reagovat

o těch bramborových knedlících jsem si vždycky myslela úplný opak... O_o

3 Nellie CoCo :)* | Web | 26. března 2011 v 8:27 | Reagovat

tak obram. knedlikach sem si to nikdy nemysella parada:)

4 Miss Loopsy =* | Web | 3. dubna 2011 v 11:42 | Reagovat

Zeleninu mám ráda jako přílohu teplou nebo grilovanou :) Ale jinak bramborové knedlíky a brambory ♥ ... A co do rýže, tak ve škole mají dušenou a to je lepší než vařená no, tak aspoň něco ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama